"Αυτή τη φορά θα πετύχει" είπα στον εαυτό μου. Δεν ξέρω εάν με πίστεψε, αλλά ήρθε η ώρα να ξεφορτωθώ από πάνω μου τα 42 περιττά κιλά! Ξέρω καλά τι πρέπει να κάνω και πως να το κάνω, όπως επίσης ξέρω πως σε αυτή μου την προσπάθεια χρειάζομαι παρέα. Τι λέτε ξεκινάμε μαζί;

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΘΈΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΠΑΛΙΌ ΜΟΥ ΕΑΥΤΌ

Έτσι  ήμουν πριν 2 χρόνια και έτσι  θέλω να γίνω ξανά! Μπορεί να είχα τα πιασιματάκια μου αλλά αισθανόμουν όμορφη, αισθανόμουν ελκυστική, αισθανόμουν γυναικάρα, αισθανόμουν ο εαυτός μου. Στην πορεία όμως κάπου χάθηκα, κάτι  έγινε και ο παλιός όμορφος εαυτός μου εξαφανίστηκε,  τον φόρτωσα βλέπετε με προβλήματα, άγχος, αρνητικά συναισθήματα με αποτέλεσμα σήμερα να έχω χάσει την Ιωάννα, το μόνο που ξέρω  είναι  ότι  κρύβεται  κάπου  μέσα μου. Που θα πάει  θα την ανακαλύψω! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μα ναι, τα καταφέρνω μια χαρά και χάνω γρήγορα κιλά....να να να ...