"Αυτή τη φορά θα πετύχει" είπα στον εαυτό μου. Δεν ξέρω εάν με πίστεψε, αλλά ήρθε η ώρα να ξεφορτωθώ από πάνω μου τα 42 περιττά κιλά! Ξέρω καλά τι πρέπει να κάνω και πως να το κάνω, όπως επίσης ξέρω πως σε αυτή μου την προσπάθεια χρειάζομαι παρέα. Τι λέτε ξεκινάμε μαζί;

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Χρόνια μου πολλά!

Χρόνια μου  πολλά και  ευτυχισμένα, να με χαίρεστε! Χθες είχα γενέθλια έκλεισα 28 χρόνια πάνω στον πλανήτη που  λέγεται  γη.  Χθες λοιπόν ήταν μία μέρα που δεν έκανα απολύτως τίποτα και  όταν λέω τίποτα το  εννοώ.
Πήγαινα από  καναπέ σε καναπέ και είδα όλες τις κουτσομπολίστικες εκπομπές, ύστερα πήγα για καφέ σε μια φίλη, έπαιξα σαν μικρό  παιδί με την κορούλα μου και  έκλεισα την ημέρα μου όπως ακριβώς την ξεκίνησα, πάνω στον καναπέ. Δεν ήθελα να κάνω τίποτα, δεν αισθανόμουν  τίποτα,  δεν ήθελα να πω τίποτα όμως μέσα μου, βαθιά μέσα μου ήθελα να κάνω κάτι. Τι ήταν αυτό; Να ονειρευτώ!  Δεν μπορεί  θα αλλάξουν τα πράγματα, θα έρθουν καλύτερες μέρες, είμαι  σίγουρη  γι' αυτό, θα το  δείτε. Μπορεί  τώρα να είναι δύσκολα, μπορεί να μην έχασα ούτε γραμμάριο, μπορεί να μην έχω διάθεση  για τίποτα, μπορεί να...., μπορεί να...Αλλά κάποια στιγμή θα τελειώσουν όλα αυτά, και δεν είναι  μακριά η μέρα που θα δω τα όνειρά μου να γίνονται  η πραγματικότητα μου.

Πρέπεί να ξεκαθαρίσεις  μέσα σου  τι είναι  αυτό που πραγματικά θέλεις γιατί η επιτυχία δεν είναι αποτέλεσμα αυτανάφλεξης. Πρέπει εσύ ο ίδιος να βάλεις φωτιά στον εαυτό σου".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Xronia sou pollaaaa, pio polla, mia eyxh gia sena 8a kanw, na se broun parapanw agaphs xronia pio polla....!!!!!

Μα ναι, τα καταφέρνω μια χαρά και χάνω γρήγορα κιλά....να να να ...