"Αυτή τη φορά θα πετύχει" είπα στον εαυτό μου. Δεν ξέρω εάν με πίστεψε, αλλά ήρθε η ώρα να ξεφορτωθώ από πάνω μου τα 42 περιττά κιλά! Ξέρω καλά τι πρέπει να κάνω και πως να το κάνω, όπως επίσης ξέρω πως σε αυτή μου την προσπάθεια χρειάζομαι παρέα. Τι λέτε ξεκινάμε μαζί;

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Καλό μήνα να έχουμε!


Καλό  μήνα με ευτυχισμένες μέρες εύχομαι  σε όλους μας. Ο Σεπτέμβριος τελείωσε, τα αποτελέσματα της δίαιτας δεν με ικανοποίησαν καθόλου, περίμενα να χάσω γύρω στα 7 κιλά και  έχασα μόλις 4-5. Θα μου πείτε καλά είναι και  αυτά αν σκεφτείς όλα όσα πέρασες, ναι άλλα...Αλλά τίποτα ξέρω τι θέλω, ξέρω τι χρειάζομαι , το  μόνο που μένει  είναι  να προγραμματίσω τα θέλω μου. Και όλα θα πάμε καλά και  τα κιλά θα φύγουν στην ώρα τους.-

Χαμογέλα, ρε... τι σου ζητάνε;

1 σχόλιο:

My blueprint είπε...

Μαζί σου είμαι. Συνοδοιπόρος και μάλιστα με πολλά περισσότερα κιλά. Ξεκίνησα ένα blog με άλλο σκοπό αλλά και μήπως λειτουργήσει ψυχοθεραπευτικά και με βοηθήσει να ξεκινήσω να προσέχω τη διατροφή μου. Ο Σεπτέμβριος δεν πήγε καλά. Μόνο δύο απο τις τέσσερις εβδομάδες ήμουν σε πρόγραμμα και πρόσεχα (όχι συγκεκριμένη δίαιτα) αλλά ξαναρχίζω απο αύριο. Και βλέπουμε. Καλό κουράγιο!!!

Μα ναι, τα καταφέρνω μια χαρά και χάνω γρήγορα κιλά....να να να ...