"Αυτή τη φορά θα πετύχει" είπα στον εαυτό μου. Δεν ξέρω εάν με πίστεψε, αλλά ήρθε η ώρα να ξεφορτωθώ από πάνω μου τα 42 περιττά κιλά! Ξέρω καλά τι πρέπει να κάνω και πως να το κάνω, όπως επίσης ξέρω πως σε αυτή μου την προσπάθεια χρειάζομαι παρέα. Τι λέτε ξεκινάμε μαζί;

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Και μετά ξύπνησα...



Είναι  Παρασκευή 29 Ιουλίου  του  2011. Είμαι στο σπίτι  μου  στο Αγρίνιο και  ετοιμάζω τις βαλίτζες μου για να φύγω διακοπές με το  Χρήστο  και  την Βασιλική.   Έχω ανοίξει  το  ράδιο  για να μου κρατάει  συντροφιά όση  ώρα ετοιμάζω τις βαλίτσες μου, νιώθω τόσο  ευτυχισμένη!

 Ανοίγω την ντουλάπα μου  για να διαλέξω ποια ρούχα θα πάρω μαζί μου, είναι  τόσα πολλά που πραγματικά δεν ξέρω τι να πάρω και  τι  να αφήσω. Είναι  όλα τακτοποιημένα, φρεσκοπλυμένα και  φρεσκοσιδερωμένα. Στο  κάτω μέρος της ντουλάπας μου  είναι  τα παπούτσια μου, ψηλοτάκουνα, φλατ, πέδιλα, γόβες σε διάφορα σχέδια και  χρώματα. Καθώς τα κοιτάζω,  στο  μυαλό  μου  περνάνε εικόνες από  την μέρα που  άρχισα το ταξίδι για τα 60 κιλά ήταν 1η Σεπτεμβρίου του 2010 ήμερα Τετάρτη. Ήμουν  τότε 105 κιλά! Γυρίζω και  κοιτάζω το  είδωλό  μου  στον καθρέπτη, έχω χάσει  45 κιλά και  είμαι  άλλος άνθρωπος! Φοράω το  τζιν φορεματάκι  μου, ένα ζευγάρι  σαγιονάρες ασημί με ωραίο  σχέδιο, τα καστανόξανθα μαλλιά μου  είναι κομμένα ασύμμετρα με πολλά μυτάκια, καλύπτουν το  λαιμό μου  και  φτάνουν ως τους ώμους μου, στα αυτιά μου έχω κρεμάσει ένα ζευγάρι σκουλαρίκια (τα είχα πάρει δώρο  στον εαυτό, όταν είχα πετύχει  το  στόχο μου  και  έχασα 6 κιλά μέσα στον Οκτώβριο), τον δεξί μου καρπό   στολίζει ένα ρολόι (αυτό μου το  είχε πάρει  δώρο  ο Χρήστος  τον Μάρτιο που  είχα καταφέρει να χάσω ως τότε 35 κιλά), και  φυσικά στο δάκτυλό  μου  του αριστερού χεριού μου φοράω την βέρα μου.   Παρατηρώ το   πρόσωπό μου που τώρα έχει γωνίες και  είναι  τόσο όμορφο, χτενίζω με  τα δάχτυλα μου  τα λαμπερά  μαλλιά μου και  τα νιώθω γέρα και δυνατά, το  χαμόγελό  μου είναι αστραφτερό  και  το  δέρμα μου  είναι  απαλό!  Ποτέ δεν πίστευα ότι θα τα καταφέρω. Η πορεία μου μέχρι σήμερα ήταν συναρπαστική  και  εύκολή. Με έμαθε πολλά, με έκανε να νιώθω πιο  δυνατή και  πιο  ικανή. Ο στόχος μου ήταν συγκεκριμένος ήθελα να χάσω 45 κιλά σε 11 μήνες, όμως για να τον πετύχω έπρεπε να βάζω κοντινότερους και μικρότερους στόχους. Έτσι ξεκίνησα με 1,5 κιλό  την εβδομάδα, 6 κιλά το μήνα. Πήγα γυμναστήριο και  ακολούθησα ένα εύκολο πρόγραμμα γυμναστικής, παράλληλα το πρόγραμμα διατροφής που επέλεξα ήταν τόσο  χορταστικό  και  υγιεινό που  ένιωθα συνέχεια χορτάτη και  γεμάτη ενέργεια.  Όλο  αυτό  τον καιρό  είχα δίπλα μου ανθρώπους που  με στήριζαν, με συμβούλευαν και μου έδιναν δύναμη  να συνεχίσω. Τώρα που ζυγίζω 45 κιλά λιγότερα μπορώ να χαρώ όλα όσα ήθελα να κάνω και  μου  το  απαγόρευαν τα περιττά κιλά μου. Μπορώ να φορέσω ότι  ρούχα θέλω, έχω τόση  ενέργεια μπορώ που να παίζω και να τρέχω στο πάρκο  με την Βάσια όλη μέρα, νιώθω άνετα με το  μαγιό  μου (τώρα δεν χρειάζομαι  δικαιολογίες για να μην πάω για μπάνιο  με φίλους ή να μην πάω στο Beach party που οι καλεσμένοι  φοράνε μόνο μαγιό), ο Χρήστος καμαρώνει  για μένα (τώρα που αγαπάω τον εαυτό  μου, του  αρέσω  πολύ  περισσότερο)., Τελικά η απόφαση μου να ακολουθήσω αυτόν τον δρόμο  με οδήγησε σε ένα ξέφωτο γεμάτο όμορφες εικόνες, γεμάτο τρελές εμπειρίες! Τώρα μπορώ να ζήσω ελεύθερα  χωρίς περιορισμούς και φυσικά χωρίς περιττά κιλά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μα ναι, τα καταφέρνω μια χαρά και χάνω γρήγορα κιλά....να να να ...