"Αυτή τη φορά θα πετύχει" είπα στον εαυτό μου. Δεν ξέρω εάν με πίστεψε, αλλά ήρθε η ώρα να ξεφορτωθώ από πάνω μου τα 42 περιττά κιλά! Ξέρω καλά τι πρέπει να κάνω και πως να το κάνω, όπως επίσης ξέρω πως σε αυτή μου την προσπάθεια χρειάζομαι παρέα. Τι λέτε ξεκινάμε μαζί;

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Καλή συνέχεια!

Χάθηκα, έχασα το  δρόμο  μου  πως το λένε, παραστράτησα, πήρα λάθος μονοπάτι....και  όμως κατάφερα, μετά από  πολλές μανούβρες και  επανήλθα στο  σωστό  το  δρόμο! Και  είμαι  πάλι  εδώ και  συνεχίζω τον αγώνα μου, και  ας δείχνει  η  ζυγαριά τα ίδια κιλά.Θα δείξει  και  λιγότερα, (αργότερα ίσως από  ότι  υπολόγιζα) αλλά δεν πειράζει  ας είναι  το  ταξίδι  μου  μακρύ! Καλή  συνέχεια μου εύχομαι!

1 σχόλιο:

KANTHAR0S είπε...

Με σωστή διατροφή, άσκηση, πίστη και υπομονή όλα θα γίνουν. Μην μασάς. Βάλε ένα πρόγραμμα, θέσε ένα στόχο κι όταν τον καταρίψεις πάμε στον επόμενο.

Την καλημέρα μου!

Μα ναι, τα καταφέρνω μια χαρά και χάνω γρήγορα κιλά....να να να ...