"Αυτή τη φορά θα πετύχει" είπα στον εαυτό μου. Δεν ξέρω εάν με πίστεψε, αλλά ήρθε η ώρα να ξεφορτωθώ από πάνω μου τα 42 περιττά κιλά! Ξέρω καλά τι πρέπει να κάνω και πως να το κάνω, όπως επίσης ξέρω πως σε αυτή μου την προσπάθεια χρειάζομαι παρέα. Τι λέτε ξεκινάμε μαζί;

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Είπα συγνώμη στην ζωή πρώτη φορά!


Οι παρακάτω στοίχοι είναι  από  ένα τραγούδι  που  ερμηνεύει  η Χάρις Αλεξίου. Αυτοί  οι  στίχοι  βγήκαν από τα χείλη  μου σήμερα το  πρωί, όταν όπως χάζευα στο internet και  μπήκα σε ένα blog με τίτλο "η Λυδία πολέμα τον καρκίνο" .



Συγκλονίστηκα από  την ιστορία του μικρού  κοριτσιού που  δίνει  μάχη με τον καρκίνο και  αναθεώρησα τις απόψεις μου για τα δήθεν προβλήματά μου. Μπείτε στην διεύθυνση http://lydia-tigria.blogspot.com/ και  θα καταλάβετε τι  εννοώ, και  τότε ίσως τα δικά σας προβλήματα σας φανούν παιχνιδάκι. 




Ήταν η ζωή μου πάντοτε γεμάτη



Μα εγώ παράπονα της έκανα



Είχα τα καλά του κόσμου κι όλη την αγάπη



μα με τα παράπονα δεν τέλειωνα



ώσπου κάποια μέρα χτύπησε την πόρτα μου



ο δικός σου πόνος και καημός







Και ξαφνικά είδα τον κόσμο να γυρίζει



τι πάει να πει να 'χεις τα χέρια σου αδειανά



και ξαφνικά είδα η ζωή να με χωρίζει



απ' ότι νόμιζα πως ζει παντοτινά



και τότε έκατσα και έκλαψα πικρά



είπα συγνώμη στη ζωή πρώτη φορά







Όταν ακουμπούσε κάποιος τα φτερά μου



αετός γινόμουνα και πήγαινα



Μα έβλεπα τον κόσμο μέσα απ' τα όνειρα μου



κι όποιος μου τα γκρέμιζε τον πλήγωνα







Μα ξαφνικά είδα τον κόσμο να γυρίζει



τι πάει να πει να 'χεις τα χέρια σου αδειανά



και ξαφνικά είδα η ζωή να με χωρίζει



απ' ότι νόμιζα πως ζει παντοτινά



Και ξαφνικά είδα τον κόσμο να γυρίζει



τι πάει να πει να 'χεις τα χέρια σου αδειανά



και ξαφνικά είδα η ζωή να με χωρίζει



απ' ότι νόμιζα πως ζει παντοτινά







Είπα συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη



Είπα συγνώμη στην ζωή πρώτη φορά 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

....sou afiewrnw to tragoudaki toy Louka Kalomoiri - ola kala 8a pane, ftanei na xamogelame- SOBAROLOGW, akouse to se parakalw!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα σου.
Εγω σε ακολουθησα απο το blog της Λυδιας. :). Με τραβηξε ο χαμογελο σου. Λοιπον. Δεν ξερω τι να γραψω, μαλλον τι να πρωτογραψω. Ειμαι μαμα που στο πρωτο ζυγισμα μετα την εγγυμοσυνη ημουν 64kg και σχεδον τωρα ειμαι διπλασια.. Εχω δοκιμασει τα παντα αλλα δυστυχως δεν εχω πεισμα ουτε διαθεση.. Δυστυχως. Καλη συνεχεια...
Μαρια.

Μα ναι, τα καταφέρνω μια χαρά και χάνω γρήγορα κιλά....να να να ...